Min lycka!

4 månader har det gått sedan jag publicerade något sist här.
Det känns lite märkligt ändå. En gång i tiden så publicerade jag inlägg varje dag (nästan). Bloggen var en stor del av mitt liv. Sen kom verkligen livet emellan. Det är ingen hemlighet att livet har varit en tur från helvetet och tillbaka ett par gånger de senaste åren. Det gör ju att saker och ting ändras.
 
Idag kom jag på mig själv, för första gången på 2 år, att le helt utan anledning. Jag stod och packade upp mina varor jag köpt från affären och jag kände hur jag bara stod och log. Jag var nöjd!
Sist jag kände så, sist jag stannade upp för att njuta av livet, förvandlades allt till en mardröm på bara några veckor. Och jag ska erkänna att jag efter det nästan har varit lite rädd för att må bra, rädd för att känna känslan av nöjdhet och lycka. 
 
Men idag kom det och jag känner för första gången på länge, länge att det vänder nu. 
Jag är glad att jag kan komma åt den känslan själv,. Som jag har sagt så många gånger innan, min lycka ska inte hänga på någon annan, den ska inte utebli för att jag inte har partner eller barn m.m. Jag vill vara lycklig i mig själv och sen kommer allt det andra som ett stort plus.
 
Mmmmm, det var allt för mig idag.
Ta hand om varandra mina vänner <3
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Den känslan 👌🏻

skriven

Kommentera inlägget här :