Rastlös enda in i själen.

Hej på er!
Hoppas ni alla dricker en massa vatten nu i värmen och njuter av att bada i havet och sola.
 
Jag kom att tänka på en sak med mig själv. Jag är en människa som ofta har många bollar i luften och då kan jag säga att bollarna har (tacka gudarna blivit mindre). Och många gånger kan jag känna hur jag är helt dränerad och måste vila. Och då är det ofta samma scenario. Jag t.ex. jobbar och tänker för mig själv, "när jag kommer hem ska jag inte göra ett dugg, jag är så trött". Så slutar jag jobb, sätter mig i bilen och kör hem. Väl hemma blir jag piggare och slänger iväg en massa sms till vänner i hop om att hitta någon som vill hitta på något med mig. I samma stund som jag skickat iväg dessa sms, tänker jag för mig själv "ahhh, hoppas ingen har tid, jag orkar egentligen inte, men det hade varit kul".
 
Det är så himla typiskt mig och så håller jag på, tills jag ungefär 1 dag var 3-4 månad bara stuppar och sover hela dagen.
Jag blir rastlös så himla fort så det nästan är sjuktligt. Och det är anledningen. Och det roliga är att min sambo är min raka motsatts och vill göra så lite som möjligt. Han får nästane en hjärtattack bara av att höra på allt jag gör ibland.
 
Är det någon mer som känner igen sig i detta helt tokiga beteende?
 
Ha en fin dag kära  ni?
Taggar: #rastlös;

Kommentera inlägget här :