Minnen från förr...

När jag var tonåring och jag umgick med en av mina bästa vänner så brukade vi äta mackor med champinjonstuvning som värmts i ugnen av mamman. Det var så gott och man hoppades på att man skulle bjuda på det varje gång man kom dit.

Jag har fortsatt att äta det även som vuxen och det är lika gott än.
Ni borde prova.
Stuvningen kan ni antingen göra själv eller som jag, köpa färdig av Abbas. 


När jag var hos min andra bästa vän så blev de ofta spaghetti och köttfärssås med hamburgardressing och minimajs på burk.
Och när samma person kom hem till mig var det poppis att äta friterade pommes med bearnaisesås.

Ahhh dessa ljuvliga minnen.

Har ni något minne av vad ni brukade äta med era vänner när ni var unga?

Ha en underbar helg mina vänner/Annellisaa 

Kommentera inlägget här :