Underbar Lördag..

Hej mina vänner,
Long time no see, jag hoppas allt är bra med er.
 
Jag har haft lite lång ledigt nu sen Onsdags lunch och känner att det var precis vad jag behövde. Jag har ju varit sjuk men ändå jobbat hemma, då jag inte har mått värre än mini feber och trött.
Men nu under ledigheter har jag umgåtts med fina vänner och vilat.
 
Denna dagen blev också hur bra som helst, tänk er detta:
Lyckan när man lyckas få sambon med till en mysdag i Ystad och han faktiskt känner att det blev trevligt. Han gillar inte riktigt det där med att gå i stan så jag kände att detta blev en liten vinst för mig :)
Vi stack som sagt till Ystad, gick runt och shoppade (M shoppade mest). Jag gillar Ystad, där är mysigt och många bra ställen att äta på och lite variation på affärer inte bar HM och Lindex.
 
 
 
Vad har ni hittat på idag?
 
Ha en fin helg mina vänner/Annellisaa
 
Taggar: ystad;

Kommentera inlägget här :