Soffläge

Hej på alla finisar som går in och läser här.

Det börjar närma sig midsommar och även om jag vetat detta länge (det kommer ju liksom varje år) så har det blivit hetsfix i kolonin, då jag ska fira där. Och i år har jag av någon anledning bestänt mig för att det ska vara finare än vanligt. Men det gör ju också att tiden är knapp. Idag tog jag alla säckar och mina fula gamla grillar och åkte till tippe än med mamma och pappas bil, det blev 3 rundor till tippen och sista rundan var jag helt svart på kroppen  av all jord.

Och nej jag är inte färdig än MEN jag är färdig för idag. Så nu ska jag äta en sen middag och sätta mig och soffan och bara titta på The real housewife of Beverly Hills och njuta av att jag inte har deras problem (för jag har mina egna)

Vaf ska ni göra till midsommar?

Ha en fin kväll /Annellisaa 

Kommentera inlägget här :