Nybliven 30 åring

Jag älskar när folk frågar hur känns det efter varje gång man fyller år. Vad ska man svara? Det är inte så att man vaknar du dagens man fyller år och tänker "gud vad det känns konstigt". Det är en helt vanlig dag utöver att du fyller år. Jag mår inte dåligt över att bli äldre, det enda som kan ge lite små ångest är samhällets tryck på en. Hade inte folk frågat eller kommenterat om förhållande och barn m.m så hade man inte tänkt på de lika mycket.

Och kom igen ens lycka ska inte vara över för att man är 30, singel och inte har barn.
Det kommer när det kommer. Och skulle de inte komma, ja men då är det inte meningen.

Jag trivs med min ålder och tycker att varje ålder har sin charm. Jag är fortfarande ett barn i sinnet och lär leka tills jag dör.


Kommentera inlägget här :