Vardagslyx..

Igår tog jag mig tiden att för en gång skull vara helt själv.
Det har varit en intensiv vecka då jag har varit i Amsterdam med jobb och när man kom hem så var det folk sjuka på jobb och en himla massa att göra.
I Torsdags fick mamma sin födelsedagspresent, vilket var att jag bjöd henne och pappa på Pinchos i Malmö.
 
Det var uppskattat :)
Så igår efter en stressig dag på jobb, kände jag att min kropp började protestera så jag avbokade mina planer för kvällen. Stack och åt taco med mamma och pappa och se hade jag en myskväll i min ensamhet.
Och ni kan tro att jag mådde. Jag hade köpt nog 2 kilo godis!?! (kommer ju aldrig äta upp de) och 3 filmer, tände ljus i min lägenhet och bara satte mig i soffan och latade mig. Jag minns faktiskt inte när jag senast hade en Fredag utan träning och utan planer efter träningen. Jag är proffs på att boka upp mig även om jag kan känna att jag hade behövt vara lite själv.
 
Men jag tog mitt förnuft tillfånga igår. Och hela denna helgen blir rätt lugn. Jag ska iväg och träna med Klas snart och efter det ska jag och bästa Steffi ha tjejdag med övernattning. Slapp på hög nivå med andra ord.
 
Ha en fin helg mina vänner.

Kommentera inlägget här :