Virrpanna!

Man vet att semestern behövs när du börjar bli virrig och klumpig.
För er som har läst min blogg länge, vet om att jag en gång i tiden hade något som hette dagens Anneli.
Det är nästan så att jag måste börja införa det igen nu:P
 
Just nu är det inte att jag slår mig eller så, utan jag råkar säga helt tokiga saker utan att tänka efter, eller att jag helt enkelt glömmer saker.
Igår och idag har varit extrema, igår var nog den bästa när jag sade till min tränare något i still med "jag ska duscha, stannar du?", jag dog av garv när jag insåg hur det lät och blev nog lite röd om kinderna, haha.
Idag, satt jag och tittade i min kalender på jobb, jag ville se vilken helg jag inte hade något planerat (för att jag ville planera något).
Jag kom till vecka 28 och tänkte, "den helgen gör jag ju inget, då får jag hitta på något". Mmmm, tills jag någon minut efter tittade på mobilen och insåg att då hade jag ju faktiskt min 30 års fest !?!
Eller varför inte nämna när Klas skulle hämta mig för att vi skulle träna och jag går ner och sätter mig i min egen bil!!
Hahaha, jag hann verkligen glömma på vägen ner i trappen att jag skulle bli hämtad.
Och detta är bara några exempel.
 
Jag vet inte om det bara är roligt eller skrämmande. Men jag väljer att skratta ordentlligt åt mig själv och drömmer mig bort till semestern som är om lite mer än 2 veckor.
Whoop whoop!!!
 
Bild från dagens träning
 
Taggar: #förvirrad, #glömsk, #semester, #virrpanna;

Kommentera inlägget här :