Dags att fixa köket

Mitt kök är ju de fulaste köket som någonsin har funnits. Och i många år har jag gått runt och tänkt att de måste ändras. Men det tar tid och det är mycket pengar som ska läggas ner så jag har ju dragit ut på tiden. Till sist kände jag bara "näää, nu får det fan hända något".
 
Och nu är karusellen igång, samtal hit och dit och möten hit och dit. Det är mycket man ska tänka på och när man är ett kontrollfreak som jag är så kan det vara väldigt påfrestande med allt detta ju för att jag kan INGENTING om dessa saker.
Men hantverkaren jag har fått fatt i är lugn som en filbunke och det smittar faktiskt av sig.
Ikea ska snart besökas för andra gången för att finslipa på ritningarna sen dröjer det inte länge fören vi är igång och då finns det ingen återvändo.
 
Spännande som sören och jag längtar till att få se hur mitt nya kök kommer att se ut.
 
Någon mer som har några projekt igång på hemmaplan?
Ha en fin kväll!
Taggar: #kök, #renovering;

Kommentera inlägget här :