Klumpeduns

Hej finaste läsare.
 
Jag hoppas allt är bra med er och att ni fortfarande har semester och njuter av den trots lite blåsigt väder (i Skåne i alla fall).
 
Jag började jobba igår och var otroligt bitter över detta, då jag bara har haft 2 och en halv veckas ledighet.
Men jag fick en hel del "tacka gudarna att du är tillbaka" meddelande, så då kändes det bättre :)
 
Innan jag började jobba så lyckades jag klämma in en "Dagen Annellisaa".
 
Jag hade haft fördelsedagsfest förra helgen och någon dag senare skulle jag gå ner med alla tomma flaskor. Inga konstigheter egentligen. Men jag går ner för vår trappa och när jag nästan är nere på entre plan så säger det bara KRAS, påsen går sönder och 15-20 glasflaskor åker ner för trappen, enda ner till källaren. Braket var så högt så jag trodde att jag skulle bli döv, jag får springa upp till lgenheten och hämta min kära sambo som får hjälpa mig få bort detta innan folk kommer och går i trappen.
 
Jaaaa, det tog sin lilla tid att rensa upp och några skärsår senare så var man färdig. Nästa påse jag tog ner hade en påse till runt sig.
 
Man lär sig av sina misstag :P
 
Har ni också klumpat til det i trappuppgången någon gång?
 
Ha en fin dag/Annellisaa
Taggar: #klumpig, #trappa;