Söndag morgon!

God morgon mina vänner.
Igår sov jag nästan hela dagen så det blev inte mycket gjort, jag kände mig oerhört trött på morgonen och trodde helt enkelt att jag var utmattad av alla tankar jag har i huvudet just nu. Men så fel jag hade, på kvällen tog jag tempen och hade lite feber, så jag låg i soffan och kollade på Real housewifes of Beverly hills. Jag tittade så mycket så att jag till och med drömde om dem inatt. Då är det illa :P
 
Idag är jag fortfarande seg och tempen ligger där på gränsen till feber, men jag är ju hoppfull och tänker att detta nte är något som kommer vara mer än 1-2 dagar till (då jag inte brukar ha feber länge).
 
Men pga av Coronan så får jag ju se till att hålla mig hemma även om det inte är min starka sida.
 
Jag ser att jag har läsare varje dag, inte många men det blir ju ett gäng varje vecka. Det är oerhört kul att se. Ni är dock sparsamma med kommentarerna så ni får gärna skriva en liten rad, kanske bara för att säga vem ni är :)
 
Ha en fin dag underbara ni//Annellisaa
Taggar: #corona, #realhousewifesofbeverlyhills;

Kommentera inlägget här :