The real housewifes of new york

Hej på er.
Jag hoppas allt mår bra och följer alla restriktioner nu så vi snart (om någon månad) kan få börja leva lite mer normalt.
 
Nu i detta Corona tillstånd har jag börjat titta på The real housewifes of new york från säsong 1. Oerhört underhållande!
Jag tittar nog mest på det för att jag blir så fascinerad över hur elaka och korkade människor kan vara. Pengar gör inte en klokare eller lyckligare. Dramatiken som dessa damer skapar är värre än hur man själv höll på när man var tonåring. Så skämselkudden är framme ett par gånger per avsnitt.
Jag är lite allergisk mot Ramona som har varit med hela tiden, att man får lov att bete sig så hemskt mot människor är för mig en gåta. Men det gör ju "bra"  tv och jag tittar ju själv på det men man blir lite stum ibland.
 
Jag tittar inte på så mycket dokusåpor men en del av Real housewifes gillar jag och Vanderpump rules. Ex on the beach och Big brother och allt sånt hatar jag.
 
Gillar ni att titta på någon sån här serie? Vilken i så fall?
 
 
 
Ha en underbar Valborg, håll er hemma. Gå inte ut och festa.
//Anellisaan

Kommentera inlägget här :