Dagens

Förr när jag bloggade hade jag en kategori som hette "Dagens Annellisaa", jag tänkte att det skulle ha premiär igen.

Jag har en förmåga att klumpa till det lite då och då och ibland kan det vara rätt roligt. 

Dagens Annellisaa var faktiskt inte mitt eget fel utan min sambos. 
Min kära sambo fixade lite lösa lister hos oss och då använde han ett klister som är oerhört bra. Lite för bra!
Jag kommer gående och märker hur jag fastnar till och det känns som att huden från under min fot slits av. Så jag snubblar till och sätter ner foten och tar med fingret mot foten. Där sitter jag i några få sekunder och märker när jag ska ta bort fingret att.... jag sitter fast...och sen märker jag att min fot sitter fast i golvet...

Och min sambo sitter och tittar på mig med ett leende och tror att jag skämtar. Det gjorde jag ju inte, så jag fick sitta och vricka finger och fot fram och tillbaka tills jag hade lossnat. Mest för att de kändes som att jag inte haft någon hud kvar om jag skulle ryckt loss mig själv.

Så tips från coachen... Torka upp lim med detsamma om det skulle råka komma på golvet. Just saying.

Ha en fin kväll mina vänner/Annellisaa

Kommentera inlägget här :